Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over producten of diensten van Ontvlooien.nl? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hieronder vind je per onderwerp de meest gestelde vragen.

Verzending en bezorging

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Ontvlooien.nl bezorgt jouw bestelling vanaf €50 gratis de volgende werkdag in Nederland. Voor bestellingen onder de €50 hanteren wij een standaard verzendtarief € 4,95.

Mijn Track & Trace code staat al op “bezorgd”

Onze brievenbuspakketjes worden door PostNL vaak al op bezorgd gezet op het moment dat deze worden overhandigd aan de postbode. Hierdoor kan het zijn de track & trace ’s ochtends vroeg al op ‘bezorgd’ staat, maar dat je het pakket nog niet hebt ontvangen.
Het is dan even geduld hebben, het kan namelijk ook zijn dat de postbode het brievenbuspakketje niet in jouw brievenbus kreeg. De postbode zal het pakketje dan mee terugnemen naar het sorteercentrum en overdragen aan de pakketdienst die pas een of twee dagen later het pakketje opnieuw zal aanbieden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien wij alle producten op voorraad hebben en je op een doordeweekse werkdag voor 17:00 hebt besteld, verzenden we je bestelling dezelfde dag nog via PostNL. Doorgaans zal je het dan de volgende dag ontvangen.

Retourneren & ruilen

Ik heb een verkeerd product gekregen. Hoe kan ik dit omruilen?

Wanneer wij per ongeluk een verkeerd product naar je verstuurd hebben, dan zorgen wij ervoor dat dit kosteloos omgeruild kan worden. Neem dan even contact met ons op via de mail op [email protected] of telefonisch op 085-01 60 300. Dan gaan we overleggen hoe we dit het beste kunnen oplossen.